Hoi volgers!! (meer dan 70 inmiddels..)

19 mei 2016 - Ulvenhout, Nederland

Daar ben ik weer met nog een laatste update voor ik morgen daadwerkelijk vertrek!! Het gaat echt gebeuren, morgen om deze tijd ben ik begonnen aan het vervolg van MIJN Camino en ik heb er ongelooflijk veel zin in! Ik heb de laatste weken goed getrained en mijn conditie is beter dan vorig jaar. Totaal geen last van voeten en/of benen, alleen mijn rechterlong zou wat beter mogen werken maar jammer dan, we doen het er maar mee. Ik sjouw een behoorlijke hoeveelheid pillen met me mee, maar ik denk maar zo: elke dag die ik loop wordt dat gewicht minder, oftewel, elk nadeel heb z'n voordeel haha!

Ik ben gigantisch onder de indruk van al jullie berichten en reacties, zowel op dit blog als op FB, overweldigend gewoon. De wetenschap dat zoveel mensen mij deze reis gunnen, met me mee leven en hopen dat het dit keer succesvol zal zijn, maakt me enorm gelukkig. In gedachten lopen jullie allemaal mee en denk ik aan al jullie lieve woorden als het een keer niet zo lekker gaat.

Morgen vlieg ik om 6.45 vanaf Brussel naar Bilbao. Daar neem ik de bus naar Logroño (waar ik vorig jaar nieuwe wandelschoenen ging kopen en daarna in het ziekenhuis belandde) om vervolgens naar Navarette te gaan vanwaar ik de Camino vervolg. Mijn rugzak staat klaar, het huis is opgeruimd, de hond uit logeren en ik heb niks te doen... en dat valt niet mee als je mij bent... Gisteren heb ik mijn laatste oefenrondje naar Meerseldreef en terug gelopen en nu is het wachten op morgen.

Ik hoop onderweg in de gelegenheid te zijn zo nu en dan een verslagje te doen van mijn reis, ik vind het superleuk dat jullie mij volgen!

Ik wens iedereen een fijne avond en hopelijk tot heel snel!

Lieve groet, Astrid

1. Minou:
    19 mei 2016
    Lieve Astrid, we wensen je een ongelofelijk mooie reis toe met heel veel voorspoed en alles wat je er van verwacht en nog veeeel meer! Je mag nu al supertrots op jezelf zijn.
    Heel veel succes en we blijven je volgen!
    Liefs van Minou & Peter en kids
  2. Ron:
    19 mei 2016
    Fijn voor je, dat het eindelijk gebeuren gaat!
    Veel succes en vooral plezier, mijd de ziekenhuizen!
  3. Annemargreet:
    Heel veel succes!
  4. Carla:
    19 mei 2016
    Lieve Astrid, wij wensen je heel veel kracht, sterkte en wijsheid toe. Go for it. Geniet van eke stap die je zet. Wij blijven we op de voet volgen. Succes meid.
  5. Justine:
    Zo trots mammie!!!! Loveyou xxx
  6. Prisca:
    Hola Astrid ,
    Succes, veel plezier en geniet ervan. Mucho gusto!
  7. Lianne:
    19 mei 2016
    Lieve Astrid, wat een fijn idee, doorgaan waar je bent gebleven.... En nu door naar een volgende mijlpaal, We leven met alle verhalen mee, dikke zoen van ons #trotsopje
  8. Monique visscher:
    19 mei 2016
    Lieve Astrid...heel veel succes !!!!!
  9. Carla vd hout:
    19 mei 2016
    Hoi Astrid, heel veel succes met je wandeltocht en ik hoop dat je er heel erg van gaat genieten. Vaya con dios!!
  10. Leny van Zundert:
    Lieve bijzondere Astrid,
    Loop in gedachten met je mee.. Veel succes, ik wens je veel kracht en hoop dat je enorm geniet van deze speciale tocht..! xxx Leny
  11. Kees:
    Lieve Astrid,
    Goede reis morgen, denk aan je, geniet van deze bijzondere tocht!
  12. Helene:
    19 mei 2016
    Nos pensées les meilleures sont avec toi. Bon courage. Bien à toi, george et Helene
  13. Ben vermeulen:
    20 mei 2016
    Astrid's Camino is weer begonnen. Om 3.45 hebben "we" de eerste etappe gedaan naar Vliegveld Zaventem. Waar we de eerste hindernissen van het zwaar beschadigde vliegveld genomen hebben en ons een weg gebaand tussen de militairen en bewaking door, via parkeergarage, gangen, liften, barakken naar de tijdelijke provisorische "vertrekhal" 2.
    Na 3 kwartier dan eindelijk neergeploft op een bankje in deze tijdelijke "party tent" van "De Boer" (stond er op). Waar de volgende hindernis genomen moet worden... GEEN koffie! En een toilet waar menig hond niet op te krijgen is. Maar dat mocht de pret niet drukken. Astrid was de rust zelve en had er helemaal zin in, nog even een bammetje, een enorme hug, een paar zoenen en daar ging ze dan, Camino deel 2 is een feit!
    Je avontuur is weer begonnen en wij volgen je op de voet... Buen Camino lieve schat
  14. Francy Haarboetiek:
    Lieve Astrid,
    Wat een bewondering hebben wij voor je.. een doorzettingsvermogen wat niet iedereen kan opbrengen maar jij wel.. success hoor!! dikke knuffel van ons, Vera,Terry en Leny
  15. Liesbeth:
    Lieve As
    Eindelijk..........Ik wens je alle liefs, goeds en warmte op je pad. We zijn uiteindelijk allemaal pelgrims in dit bestaan. Dikke kus Liesbeth
  16. Silvia:
    Hi Astrid,
    hoorde van Ilse dat je weer op pad bent. Vind het ongelofelijk knap van je en wens je heel veel voetstappen toe! Heel veel succes en vooral heel veel plezier Geniet!!!
    Liefs Silvia
  17. Lonneke Vervelde:
    20 mei 2016
    Ola Astrid, Fantastisch dat je weer gaat, geniet ervan en weet dat er veel mensen zijn die zo'n enorm respect voor je hebben! Big hug from Scotland XXX
  18. Majel:
    20 mei 2016
    Een bijzondere en mooie vrouw trekt er weer op uit. Geniet ervan Astrid , dan genieten wij met je mee ! Dikke kus
  19. Maike bosse:
    22 mei 2016
    Lieve Astrid , succes en veel plezier op deze bijzondere voettocht . Ga genieten en in gedachten zal ik vaak met je mee lopen liefs Maike