Op de luchthaven

21 juni 2016

van Santiago vanwaar we over een uurtje vertrekken richting Brussel. Het slot van een geweldige reis en herinneringen die ik nooit zal vergeten. Er zijn het afgelopen jaar en ook de afgelopen weken momenten geweest waarbij ik dacht dat ik deze droom nooit zou kunnen waar maken. Maar YES, ik heb het voor elkaar en het voelt zo goed! Ik heb het al diverse keren proberen te verwoorden dus ik zal er niet verder over uitwijden nu maar proberen nog snel wat foto's te sturen. Lukt dat niet dan komt dat de komende dagen! Veel liefs van mij

1. Marlijn:
    21 juni 2016
    Lieve Astrid, wat fijn dat je jouw camino samen met Justine hebt kunnen afsluiten!
    Nu nog een goede reis terug naar Nederland, maar dat komt vast ook wel goed.
    We spreken elkaar hopelijk snel (op die dia-avond van 6 uur toch?).
    Xxx Marlijn
  2. Marjo frencken:
    Lieve Astrid,
    Ik wens jullie een hele goede terugreis met hele mooie herinneringen in de rugzak! Hopelijk de nodige stenen daar achter gelaten!
    Ik heb zoveel respect voor je, jouw doorzettingsvermogen is een prachtig voorbeeld voor velen!
    Zo mooi dat je dit samen met Justine hebt kunnen afsluiten en samen deze geweldige ervaring kunt delen!
    Veel liefs en ik kijk er naar uit om je mooie verhalen te mogen horen!
    Marjo
  3. Conny van de Kamp:
    Lieve Astrid en Justine,
    Nog een paar uurtjes en jullie zijn weer hier in dit mooie maar natte Kikkerlandje en kunnen we jullie in onze armen sluiten !
    Tot straks mama en papa oma en opa
  4. Désirée Bastin:
    21 juni 2016
    Wat fijn dat je dit is gelukt! Goede reis terug en geniet met volle teugen na!
    Liefs, Désirée
  5. Ron:
    21 juni 2016
    Heerlijk om hier kennis van te nemen!
    Top!
  6. Annemargreet:
    Lieve Astrid,
    Goede vlucht naar Nederland!
    En: de verhalen hoor ik nog. Verheug me erop!
  7. Wilke:
    21 juni 2016
    Geweldig dame! Goeie reis naar huis en geniet vooral nog lang na.
    Liefs x
  8. Ria:
    21 juni 2016
    Super Astrid! En voor straks weer welkom terug bij ons!
  9. Monique visscher:
    21 juni 2016
    Ik wens je een warm welkom thuis bij je familie...x
  10. Minou:
    22 juni 2016
    Geweldig gedaan, blijf vooral nagenieten!
    Groetjes en liefs
    (Leuke foto's!)